poniedziałek, 6 września 2010

{ Witaj na świecie }

Jeszcze nie miałam okazji robić kartek dla takich najmniejszych dzieciaczków, ale w sierpniu taka okazja się przytrafiła. Dawno chciałam zrobić karteczki  "witające" maleństwa na tym świecie, ale jakoś zawsze okazji nie było, tym bardziej bardzo się ucieszyłam. 
Oto one:




i druga, dla dziewczynki:


Podobne, ale inne ;)
Koniki pomalowane lub "zabrokatowane", ale aby utrzymać odpowiedni efekt nałożyłam Glossy Accent kupiony oczywiście w scrap.comie.
Pozdrawiam zaglądających :)

2 komentarze:

BETIK pisze...

Prześliczne kartki, szczególnie ta w niebieskościach mnie zachwyciła:)

Joanna Oborska pisze...

Pięknie zadebiutowałaś karteczkami dla najmłodszych:)
Śliczne są obie, takie radosne:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...