środa, 25 stycznia 2012

{ Na imieniny ...}

Zaraz po świętach pewna bliska mi osóbka poprosiła o kartkę imieninową dla Babci i Prababci. Jedynym wymogiem było umieszczenie zdjęcia prawnucząt, do reszty miałam wolną rękę.
Karteczkę wykonałam, osobiście zaniosłam...i  zapomniałam Wam pokazać ;)


Zbyt dużo zdób nie robiłam, te dziewczynki i papiery Karoli są zbyt piękne, żeby jeszcze je "dostrajać":


I życzenia :

Tak to było ponad dwa tygodnie temu... no cóż, głowa chyba w innym świecie ;)
Gorąco pozdrawiam z zaśnieżonego i nawet słonecznego Olsztyna

2 komentarze:

Trzpiotka pisze...

Śliczna!

Anonimowy pisze...

Babcia i Prababcia ogromnie ucieszyla sie z prezentu, który byl wrecz sensacja. To byl jeden z ostatnich momentów jej szczescia. Babcia wkrótce potem stracila wzrok. Dziekuje, Asienko, ze pomoglas mi Babcie uszczesliwic, zanim los ja tak ciezko dotknal! Niezapomniane cudo stworzylas!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...